Teljesen új arculattal és kiváló ajánlatokkal kezdte a novembert a Telenor, mondhatjuk, hogy kívül- belül megújult. A márka közel húsz éves múltat tudhat a magáénak, amely alatt nagy változásokon ment át. Az eredetileg Pannon GSM néven induló mobiltársaság 17 éven át a családok érdekeit tartotta szem előtt. 2010-ben Telenorra változtatta a nevét és lassan a koncepció is megváltozott, folyamatosan nyitnak a fiatalabb generáció felé.
A mobilkommunikációs iparágban a hangsúly egyre inkább a digitális szolgáltatásokra helyeződik át, amelynek elsődleges célcsoportját a fiatalok jelentik. Idén még nagyobb változásokon ment keresztül a Telenor arculata és ezzel együtt a márka üzenete is megváltozott. A megújult üzenet: „A felfedezés szabadsága” és ezzel egyértelművé is vált, hogy a fiatalok igényeinek kielégítése kerül előtérbe a jövőben. Tele új élményekkel és lehetőségekkel, amelyek mindenki előtt egy ajtót nyitnak be és együtt léphetünk be egy új világba. „A Telenor új világában a felfedezés szabadságát az ország leggyorsabb 4G hálózata, a Hipernet 4G mellett a megújult korlátlan tarifáink és új szolgáltatásaink biztosítják az újdonságokra nyitott előfizetőink számára” – mondta el Mike Michel, a Telenor Magyarország marketing vezérigazgató-helyettese.
Nem csak az arculatban, a szlogenekben láthatunk változásokat, hanem az ajánlataik is sok újdonságot tartogatnak. A legújabb technikai vívmányok szerelmeseinek is a legideálisabb megoldást kínálja a megújuló korlátlan tarifacsaládjában. Hipernet 4G-hálózat, amely a világszínvonalú sebességet kínálja és mindezt természetesen elérhető árakon.